Och även fast Vi ej vet hur det känns imorrn, Syns det Min vän, nå't magiskt är på gång ikväll

Kände mig febrig hela gårkvällen och imorse var det likadant så det fick bli en hemmadag. Skolångesten blir ju inte direkt mindre men finns ju inte så mycket annat att göra om man e sjuk. Har iallfall blivit lite gladare efter att ha pratat med Susanna och kommit fram till att det finns många roliga saker att se fram emot de närmaste veckorna! Mitt humör gick från bötten till töppen japp haha livet e fett.
Ikväll ska jag mysa med mammi och imorgon tänker jag till skolan med eller utan feber. Så de så.
 
Så en sista sak, Grattis Julia på din 19:de födelsedag♥ Hoppas du får en jävla massa tårta, vet nog ingen som älskar det som du gör haha puss på dig. Och jag tror som du, det kommer bli ett bra år! 
 
 
Mitt | |
Upp