We've come too far To give up who we are. So let's raise the bar And our cups to the stars

Hejhejhej. I lördags, eller egentligen söndags då klockan var ett på natten, kom jag hem efter drygt 4,5 veckor i Norge. Möttes av födelsedagssång i dörren av min fina familj som jag saknat så mycket! Egentligen skulle jag vara hemma halv nio på kvällen men pga en olycka med tåget så blev jag istället fyra timmar sen. Väldigt skum tågresa som slutade med att jag fick taxi från Stockholm och hem som kompensation för förseningarna. Bara glad att jag kom hem överhuvudtaget. Var riktigt skönt att sova i sin egen säng och dessutom vakna upp och fylla år! Inte för att 19 är något särskilt kul men presenter och jordgubbstårta är ju he. Ja det var en bra dag igår. Känns fortfarande lite overkligt att vara hemma, men det är väl inte så konstigt kanske då jag aldrig varit hemifrån så lång tid förut. Men oj vad bra jag har haft det. Nu ska jag kissa ah så ni vet det. Hedå

 
 
 
Mitt | |
Upp