Godmorgon folket. Idag vaknade jag tidigare än jag brukar på grund av sjuk dröm... say no more. 
Har haft en fin vecka iallafall, med lite hemlängtan som skavt men den börjar sakta men säkert täckas över så jag stannar nog ett tag till. Idag ska det firas svensk midsommar vilket mina "kusiner" var väldigt spända över. Solen skiner så det blir nog en fin dag, fett säger jag. 
 
Två bilder från i söndags då vi slog oss ner vid vattnet och hade picknick. Så fint här så jag dör.
 
Vinmys på altanen och jag som fiskar. 
 
Mina "kusiner" (Unnis barnbarn) som jag passade häromdagen, så goa. Och så promenadutsikt. 
Annars har jag skrivit brev, övningskört, klippt gräs, planterat blommor, städat lillstugan, varit i Sverige över dagen (och fått med mig svenskt lösgodis :)))), fatta att det kostar minst 13.90 här..inte ok) och bara umgåtts med Unni och morfar. Nu ska jag äta frukost, ha en fin midsommar mina vänner, puss. 
 
Mitt | |
Upp