summer's in the air and baby, heaven's in your eyes

Idag är det en vecka sedan vi tog studenten, känns snarare som ett år eller ett helt liv. Har flera hundra bilder att välja bland men tycker nog att de här bilderna förmedlar den rätta känslan jag hade för en vecka sedan. 

 
Ni är fantastiska, varenda en av er. 
 
Idag har det regnat hela dagen här på Höylandet, men det gör mig ingenting. Älskar regn och hur det luktar.
Inatt hade jag första natten med mardrömmar här och då kryper hemlängtan sig på lite, särskilt när jag inte vet hur länge jag ska stanna. Men sedan tänker jag hur lycklig jag är här, jag vet inte riktigt varför men jag tror man känner lite mer för vissa platser bara och ja, det här är det bästa stället jag vet. Har till och med börjat skissa igen, det var längesen kan jag lova! Jag tror det är för att jag hinner tänka så mycket och därför behöver få ur mig lite av det som snurrar därinne för att inte huvudet ska explodera. 
Efter helgen får jag svar på om det blir jobb eller inte, så efter det blir det lite mer klart hur min sommar kommer se ut. Men tills dess njuter jag av stillheten och att umgås med morfar och Unni. Dom e för goa. Nu är det kaffedags. Puss, ha det. 
Mitt | |
#1 - - Ellen - sicktwisted:

Får väl säga Grattis för att du tagit studenten, vill också men själv har jag 3 år kvar!

#2 - - Anna:

Grattis till studenten! Tog själv studenten iår och visst går tiden helt otroligt fort? Hela dagen var så overklig att det känns som om den aldrig hände haha!

Svar: Tack och detsamma då! Håller med dig haha och ändå var den så himla perfekt!!
Filippa

Upp