Today is where your book begins, the rest is still unwritten

Hejhejhej, det var längesen! Tänkte skriva en liten uppdatering om helgen, mest för min egen del, även om det är svårt att med ord beskriva studenten och allt som hör den till. Hela studenten var perfekt. Har aldrig varit så lycklig, jag kan inte förstå att jag haft sådan tur med min klass och jag inte säga nog hur mycket jag kommer sakna allesammans. Förmiddagen bestod iallafall av champagnefrukost, tal, skratt, pirr, sång och tillsist utspringet som avslutades med dans på flaket. Hemma blev jag uppvaktad av släkt och vänner, massa mat, fika och presenter. I bakgrunden spelades musik som jag lyssnat på genom tiderna, alltså en jävla massa pinsamt och roligt. Något av det bästa var när mina fina syskon Oliver och Julia sjöng "Unwritten", en låt som jag älskat i hur många år som helst. På kvällen samlades klassen igen och åkte flak i fler timmar än vi egentligen fick. Har aldrig gjort något så kul i hela mitt liv. Vi svängde även förbi flera mottagningar och på den sista, hemma hos Bella, brast det och jag grät och ville aldrig att det skulle ta slut, att vi skulle ta slut. Kvällen avslutades på statt och det har jag inte så mycket att säga om men det var helt okej!
Balen dagen efter var faktiskt också sjukt rolig. Trodde jag skulle svimma först när jag satt i frisörstolen men det gick bra. När jag mötte upp Ludvig, bästa baldejten, var jag spänd för att hela stan skulle glo på mig men det gick bra det med såklart. Efter middagen blev det en himla massa dans, apkul med vals och annan hitta-på-pardans!
Oj blir långt det här.. Men det går liksom inte att förklara de här dagarna rättvist. För det här är något man upplever en gång i livet och det är knappt att man själv kan förstå hur underbart det var. Tårarna är iallafall slut och nu känner jag mig mest tacksam för tiden vi fick med varandra, världens bästa NV. Nu är jag ute på nya äventyr, åkte nämligen till Norge i måndags. Men det är en annan historia. Ha det gött!! Och bilder från studenten kommer men internet härborta är inte det bästa.. Puss

Mitt | |
#1 - - linnéa:

hoppas du får det jättefint i Norge! lite tråkigt att jag inte får krama på dig när/om jag kommer hem såklart, men så glad för din skull! hoppas du fick världsbäst student & bal, det är du värd. puss!

Upp