time flies, take your chance

Tycker veckorna går förbannat fort och detsamma gäller hela den här hösten. Iallafall, helgen har varit lugn och bra. Pippi & Sussi-mys i fredags, vi storgrät till Warrior igen (alltså den filmen <3) och pratade ikapp. Igår tittade jag på Så mycket bättre, bakade och läste. Idag gick jag upp tidigt för att sjunga i kyrkan tillsammans med mina syskon. Det blev bra tyckte vi, gillar att starta dagen så.

Annars så har jag haft mycket tid att tänka på allt och ingenting eftersom jag varit rätt fast här hemma. Kommit fram till, tja inte så mycket mer än att allt är lite både och. Börjar bli lite skoltrött även om jag älskar sociologi. Är rätt glad men känner att jag måste göra mer sånt jag tycker om, liksom utan pressen att det ska bli på ett visst sätt. Och lite så är det. Men ah ha det gött




Mitt | |
Upp