your system overloads again

Idag har jag känt mig pigg så passade på att städa och rensa garderoben. Annars har jag gått igenom gamla bilder, alltid lika kul. Däremot uppstod det lite beslutsångest över mitt hår... What to do? Börjar få fet utväxt så något behöver göras he. Blir alltid sugen på mörkare hår den här årstiden, men dumt att slänga bort den tid det tog att ljusa upp håret. Behöver klippa mig också, lite svinto-varning på topparna alltså (inte så konstigt med tanke på att jag inte klippt ens en centimeter på hela året och ett bra tag innan det också haha). MEN FÄRG hörrni hjälp mig?
 
 
Mitt | |
#1 - - Julia :

Redhead!!!! Röd röd röd låter awesome tycker jag, förövrigt börjar jag få lite för mycket Filippa-abstinen saknar dig!!!

#2 - - från en annan ginger:

ginger ginger g-i-g-i-g-i-g-i-g-inger.

#3 - - Karolina:

Röööööööööttt :D

Upp