Fil 4:13

 
Sammanfattar den här fredagen lite såhär:
-Skrattat mig igenom hela dagen. Det finns så många roliga personer ändå, synd att man inte är en sån men tur att man kan ta del av dom! 
-Skickat matbilder till magsjuk kompis.. förlåt. Minnet sviker
-Fått apbra fredagsfika, fick dessutom ta med mig resterna på bussen så det festade jag och Lenni på... (Linnéa Grässjö är numera Lenni så alla vet, underlättar livet så mycket)
-Återinfört bloggfredag! Hade ju någon sorts tradition i gymnasiet. Kom hem efter skolan och satte mig vid datorn, drack kaffe/energidryck, tog fula/försök till snygga webcambilder och lyssnade på peppmusik. Rätt trevligt ju. 
 
AH jag är rätt nöjd. Rätt kissnödig efter cirka en halvliter Red Bull också.. men det förtjänade jag efter att ha överlevt denna vecka tänkte jag! Första veckan med att ta samtal på jobbet, vilket har varit nervöst men kul. De e ba å köre. 
 
Mitt | |
#1 - - Magsjuk kompis:

Tycker om dej massor ändå ;*****

Upp