it lives deep, it wakes you up underneath the ground

 


Igårkväll var jag och mamma på Brogårdsskolan eftersom Oliver och Oskar (Lekkamraterna) spelade. Jag kände mig stoltast i världen. Dör, så bra.

 
Idag var vi i Karlstad och went crazy i affärerna. Köpte mig en massa fint och hade så mysigt med mina hjärtan. 
 
 
Fick med mig dels den vita tröjan och blusen på bilderna, att man kan bli så glad av kläder...
 
Nu sitter jag och chillar på min nya matta som råkade hänga med hem, en vit fluffis, och lyssnar på feztmusik. Är på bästa humöret och känner att kvällen kan bli lite hursomhelst, har inga planer men det märks! 
Mitt | |
#1 - - karro:

Men vad snygg du är vännen!! Hoppas allt är bra med dig, kraaaaamis

#2 - - KlaraJosefina:

MEN DÖR så snygg tröja! Och ännu snyggare tjej.. <3

Upp