Och så var det med det

Notting Hill i slutet av september
 
Soliga höstpromenader i området vi bor i
 
Favorithäng (Max och Linnéorna)
 
Rosa himmel en fredagskväll samt St Pauls Cathedral (går förbi varje dag men fortfarande lika impad)
 
Hösten som kom tillslut. Fint ändå tycker jag
 
Såhär fint var det i Greenwich en dag 

Happy Halloween (firade med öl, mkt bra)
 
Sen kom Susanna hit och hälsade på! Hon och jag strosade runt i Notting Hill, åt frukost och pratade ikapp. Min älskade tjej
 
På kvällen tog vi en promenad kring Big Ben, åt god mat och *mådde*
Helgen bestod även av shopping, mer god mat och drinkar. SÅ glad att hon kom hit och att vi fick hänga allihopa igen
 
Min kreativitet har legat på noll så har inte orkat skriva ett enda ord härinne. Men dagarna rullar på. Mycket jobb men också många roliga kvällar med mina friendz. Mycket egentid med musik och Netflix. Lite skrivande. 
Fin höst i London har det varit iaf. 
 
Mitt | |
Upp