Du är så svart och vit men snart vaknar du i färg



Millennium Bridge

Vid Royal Albert Hall
Vid Covent Garden
 
Den 7 september landade vi i London. På ett personlig plan är jag stolt över att ens ha tagit mig hit.
Det känns överväldigande och kommer nog kännas så ett tag framöver. När vi kom ut första kvällen i London stod vi tysta på London Bridge länge. Jag älskar känslan av att man är så liten men ändå kan känna allt så stort.
 
Tänkte i alla fall att det kunde vara kul att försöka hålla lite liv här så att den som vill kan hålla sig uppdaterad!
Hittills har jag (när det gäller att skapa ordning här, har såklart gjort en väldigt massa roliga grejer emellan)skaffat telefonnummer, bokat möte för NI-nummer, skrivit klart CV & ett helvetes Cover Letter samt sökt några jobb. Jobbsökandet fortsätter idag, sen tänker jag ta helg.
 
Mitt | |
#1 - - Julia:

Fiiint! :)

Upp