Hoylandet

I början på juli trängde vi ihop oss i bilen för de 90 mil som tar oss till morfar och Unni. Vi stannade i Rättvik där Julia bor. Det var så fint väder och jag tog mitt första dopp i säkert 20-gradigt vatten. 
Morgonen efter stannade vi vid Orsasjön, så fint.
Resten av veckan var precis sådär lugn och mysig som den brukar vara. Det är helt klart mitt favoritställe no matter what. Vi hängde mest ute, fiskade, fikade, spelade yatzy och hälsade på släkten som vi tråkigt nog träffar typ en gång om året. Men dom är stjärnor allihop. 
 
Den här sommaren har delvis varit ganska tung pga känns som jag gått in i väggen. Tog beslutet att jobba på TC i sommar vilket kanske var bra på ett sätt men mest inte alls värt det i slutändan. Jag tog iallafall ett avbrott mitt i och följde med till Norge och även om det var idiotiskt rent ekonomiskt så är jag SÅ glad att jag åkte dit. Önskar att jag kunde vara där 4 veckor till. Hur som helst så är mina knappt två månader på jobbet gjorda, thank god. Känns som att jag äntligen kan komma ikapp mig själv och allt kul/jobbigt/konstigt/nytt som händer. Tänkte försöka summera den här sommaren lite mer, trots jobb och stress har den varit mkt fin och rolig såklart (samt ok har typ 3,5 veckor kvar!! life). 
Mitt | |
Upp