Pärlor

I början på juni var Linnéa hemma och jag var lyrisk. Fick följa med på studentmottagning för de här två gullisarna.
Här var vi på g ut senare efter en rolig kväll hos Susanna.
Samma helg åkte jag till Stockholm för att vara med Erik <333 Vi carpade solen och strosade på Gröna Lund. 
Jag och Oliver var på bröllop i Göteborg för Johan och Lisa. Det var så himla fint och de var gladast i världen. Så sjukt att jag känt Johan i typ 16 år (!!!) och så tacksamt att jag fick vara med på deras dag. 
På midsommarafton åkte jag och Linnéa hem till Fia och hennes familj. SÅ mysig kväll.
Första helgen i juli var jag på bröllop för de här fina. Fick äran att sjunga under vigseln och efter det var det bröllopsfest hemma hos dom. Så fin dag och rolig kväll med Susanna och hela hennes fina familj.
På min födelsedag hade jag kalas hemma hos mamma med familjen och Linnéa. 
Var hos Fia en onsdag i juli. Vi drack vin och bubbel, åt pizza och hade så kul hela kvällen i lilla Arboga. Behöver såna kvällar egentligen minst en gång i veckan. 
Jag och Erica hade picknick och badade ute i Skärgården. Pratade om allt allt allt, hon är så förbannat bra den där tjejen. 
Den här helgen var jag hos Erik. Vi var ute i princip hela tiden, drack mkt öl, handlade kläder, spanade på folk (missade Pride-paraden som var då tyvärr!) och promenerade i fina staden. Kan ej beskriva hur jag känner för den här personen. 
Nu är Julia hemma vilket innebär mkt god mat och fika (hon kan ju det där) - bland annat den här goda brunchen. Annars så har vi mest spelat kort, tittat på film, planerat och druckit kaffe i trädgården. 
Mitt | |
Upp