how did i find you

     
     
     
     
  
Hösten kom som vanligt från ingenstans och nu i efterhand känns det som att den var över innan jag hann andas ut. Men jag blir glad av att titta på bilder från september. Morfar och Unni hälsade på, jag hann träffa mina kompisar, gå långa promenader och andas höstluft. Det är väl något visst med det. 
 
    
    
I mitten på september hade jag och Erik bokat in en sTaYcation and it was fucking magical. Vi drack bubbel, bastade och klädde upp oss. Örebro var extra fint när man verkligen fick vara på besök i lille staden <3.
 
     
     
En annan helg i september kom Linnéa hem till mig och så åkte vi tillsammans till Götlunda för att hänga med Fia och vad som kändes som hela lilla bygden på kräftskiva! Kan nästan inte beskriva hur mysigt det var att sitta tillsammans igen, bli bubbliga, fixa håret och snacka ikapp. 
 
     
     
     
Nånstans mellan september/oktober -- häng hos Susanna i Kristinehamn, en lugn helg hos Eriks familj i Lungvik och så en söndagsmiddag med la familia. And let me just say, MODER JORD du är otrolig.
 
     
     
  
  
     
I oktober var vi i Göteborg och hälsade på hjärtevänner som Linnéa, Sassa och Oliver!!!! Jag var så sjuk men det ordnade sig! 10 av 10 helg. 
 
     
Två gullisar! Hilda på besök<3<3<3 och så Judit <3<3<3
 
  
  
     
I mitten på oktober var det dags för baby shower för Susanna! Längtar så mycket tills jag ska få hålla i den lilla människan som är därinne! JISSES
 
Mitt | |
Upp