å en mus i vårt hus svär och tuggar snus

Hej jag är övertrött till tusen, låtsas inte om att det är riksprov i kemi eftersom jag inte pluggat någonting alls, sjunger för mig själv, och äter nutella med fingrarna, direkt från burken - fräsch. Klockan är snart elva, tiden går fort när man har kul! Funderar på att få en sockerkick och inte gå och lägga mig idag, så är jag lagom pigg till prov hihi. Susanna har räddat min dag idag fast hon gör väl alla mina dagar antar jag, förstår inte varför vi inte bara gifter oss och flyttar till väse och skaffar barn och katter. MEN DET KOMMER VÄL. Och nu då? NU SKA JAG LEKA INTE-NUDDA-GOLV = en mycket bra uppfinning, fast bara jag här hemma som tycker det är kul att klättra på soffor. What a shame. 9 dagar kvar till sommarlov, finnemang.

Mitt | |
#1 - - Susiii iii:

Låter som en toppen idé tycker jag, hoppas det blir snart!!

Upp