i try not to hold on to what is gone

Svårt att summera en knapp månad på ett inlägg för vilken fin månad det har varit! 
 
 
 
För fyra helger sedan var vi i Sundsvall för att fira att kusinen konfirmerades. Fin helg med släkten.
 
 
För tre helger sedan var det Isaks tur. Förutom att jag var så himla förkyld så var det en fin dag, det var sommarväder och jag fick krama på morfar & Unni som jag inte sett på mer än ett halvår.
 
 
För två helger sedan var vi hos Fia hela helgen och det var en världsbra helg. Vi mådde gott helt enkelt! Så vill jag att sommaren ska se ut.
 
 
Och så ännu mer mys på det. 
 
 
Den senaste veckan har jag till största del varit sängliggandes pga kristallsjukan vilket är någon sorts lägesyrsel. Sjukt onödigt och knepigt. Nu äntligen börjar yrseln gå över och det är inte längre läskigt att gå ner för trappan haha.. Nu ska jag ta en dusch och förhoppningsvis åka till Karlskoga för att umgås med jobbkompizarna. Puss
Mitt | |
Upp