2016

Att "komma hem" har varit skönt. Det är inte riktigt som att komma hem, det är som att allt är annorlunda i något som är precis som det alltid har varit. Konstig känsla. Men i det här har jag ändå kunnat släppa lite på förväntningar och allt vad det innebär och bara varit istället. Så tacksamt att träffa min familj och mina vänner. Allt är jävligt oklart nu men det har iallafall varit en bra tid. 
 
Känner mig otroligt rastlös idag. Undrar om det är såhär det kommer kännas från och med nu. Jag sa hejdå till Linnéa igår. FY I helvete så känns det. Rastlöshet och lite panikångest. Men det kommer bli bra. Sjukt det är att vara 20-something ändå. Vad lite man vet. Ibland tycker jag att det är den bästa känslan. Ibland är det bara åt helvete. Har inte bestämt mig idag.
 
Tror ändå på det här året. Om man inte vet någonting kan det ju bli hur bra som helst. Är öppen för förslag. Väntar med spänning. 
 
 
 
Mitt | |
Upp