I ett annat London

I fredags jobbade jag mitt sista pass på Benugo. Om det kändes lite tungt så var det mest för att oavsett vad så är det konstigt att lämna något som varit ens vardag. Och så är det alltid jobbigt att säga hejdå till folk. 
Tänker att det är såhär det kommer vara i livet. Människor kommer in i ens liv, om inte alltid på en sån djup nivå så ändå på en självklar. Och sedan går man vidare. 
 
 
Iallafall! I och med det här hade jag min första lediga helg och den inleddes på lördagen med frukost i Greenwich. Kollade även efter julklappar, gick på marknad och shoppade loss på skönhetsavdelningen.
På kvällen var Linnéa på julfest och jag låg i sängen och såg på Flykten från Hönsgården. Typ min bästa lördag.
 
 
På söndagen kunde jag äntligen gå på gudstjänst. Max & Linnéa följde med. Det var luciafirande i Svenska Kyrkan. Väldigt lättsamt men så skönt att få vara där. Efteråt gick vi in till St Mary's church där det var körsång och julfirande deluxe. Vi lyssnade på ett par sånger och sedan hade Linnéa en idé om att åka till Ikea och äta lunch <3 så det gjorde vi.
 
 
De här två!!!!!! Vi möttes upp på kvällen igen för att dricka glögg och lyssna på juldängor. Verkligen så tacksam för den här söndagen.
 

Igår åkte jag och Linnéa för att se The graphic Art of the Harry Potter films. Så alltså bland annat olika tidningsklipp, affischer och böcker från filmerna. 

 
Så häftigt. 
 
 
Sen åt vi pizza. Och det var den måndagen som arbetslös. Nu toppar vi!
Mitt | |
Upp