Står här vid grinden och letar efter minnen, bilder som tog mig bort med vinden.

Mamma och jag drack bubbel en fredag och snackade om life.
 
Eriks lillebror kom och sov över, vi var på Gustavsvik och hade lördagsmys!!!
 
Dagen därpå åt vi lunch med hans familj på det här mysiga stället. Måste tillbaka, ligger i Stadsträdgården.
 
I torsdags tog jag *studiedag* och åkte till Erica because så jobbar jag. Hälsade på det nyaste tillskottet i familjen, herregud så gullig alltså.  
 
I lördags kom Isak och Julia och hälsade på. De hade fixat så vi kunde göra semlor på LCHF-vis. SÅ FICK MAN EN SEMLA ÄNDÅ <3
Lite blandade bilder från de senaste veckorna. Idag är det så jävla mycket måndag och jag funderar på hur jag ska kunna skolka från en föreläsning jag bokat in mig på.... kan inte acceptera att livet ska vara 8-17 faktiskt. omg will u ever grow up
Mitt | |
Upp