19 mars

 
En mysfrulle med Erik och en ledig torsdag med loppis och långpromenad. 
 
I fredags var Linnéa på besök, så vi var hos Susanna, åt tacos och fick träffa den nya valpen. Hon var den mjukaste och gulligaste jag sett :''''(
 
Igår hade jag och Erik bästa söndagen som bestod av en solig promenad, pannkaksbrunch och soffhäng.
 
Jag minns och försöker ta tillvara på allt som är bra men det har varit en ångestladdad vecka. Gråter och tappar bort mig själv i ena stunden för att i nästa ha glömt varför. Känner att min självkänsla är jävligt låg för tillfället vilket gör att typ alla sociala situationer blir som ett spänningsfält. Å andra sidan är det mycket som gör mig glad och ger mig energi. Såklart. Inget är ju svart eller vitt. Och någon dag, kanske snart, kommer jag inte känna igen den här känslan längre. 
 
 
Mitt | |
Upp