jag tror på goda tider

När våren hade blivit ett faktum
 
Solade, skejtade, skålade och firade födelsedagar i Lungvik för några helger sen
 
Erik sa en fredagkväll att vi skulle ut i parken och dricka bubbel, så det gjorde vi. Det hade blivit som en lummig sommarträdgård i stadsparken.
EGHIHGEAH han är den finaste jag vet
 
På valborg fick jag & Erkan en riktig dunderkväll tack vare Alva och Hanna!!!!! 
 
Den här utsikten vid Alvas lägga :-)))))
 
Rosévinsprovning hemma hos Alva. Ps sällan mött så bjussig person. Smakade och gissade oss fram genom kvällen, lärde oss om fyllighet, fruktsyra och annat som man kan skryta med framöver
 
I lördags kom Susanna, vi åt lunch, solade vid vattnet och pratade framtidsplaner <3
 
Jaaa eh. Lite blommor och frulle hejdo
Mitt | |
#1 - - Anonym:

Du är det absolut bästa som har hänt mig!!!

Upp