Chile del tre

Känns så otroligt märkligt att skriva om detta nu men trots att den här bloggen har dammat i flera månader nu så måste jag (inte alls fyrkantig!) avsluta kapitlet om Chile innan vi går in på allt annat i livet. 
 

 
 
 
 
Tillbaka i Santiago och det var ett kärt återseende med Vicky och gänget. Vi packade om väskorna för dagen därpå skulle vi allihopa åka till en kind of spa-anläggning uppe i bergen, Cajón del Maipo. Som om man behövde mer!!!! 
 
 
 
När vi kom tillbaka från the delightful vacay from vacay hade några släktingar anordnat en avskeds/födelsedagsfest för Erik (och mig). Barnen var i sitt esse per usual. 
 
 
 
Dagen därpå var det Eriks födelsedag! 
 
 
 
 
 
 
Efter frukosten mötte vi Claudia som tog med oss till Museo Chileno de Arte Precolombino. Resten av dagen var vi på marknad, spanade på Cerro Santa Lucia (kullen här ovanför) och drack en sista Pisco Sour. 
 
Dagen efter åkte jag och Erik hem. Jag grinade som en unge på flygplatsen när Eriks mamma och syster stod på andra sidan glasväggen och vinkade hejdå. Känner mest nu att TACK och HEJ när åker vi igen?
 
 
Mitt | |
Upp