if you ask me how i'm doing, i would say i'm doing just fine.

Svårt att hänga med i den här sommaren när det ekar så jäkla tomt härinne, jag vet. Vad som har hänt lite kortfattat: jobbat ihjäl mig, grillat med familjen, badat, haft en efterlängtad ledig helg hemma hos Fia med henne och Linnéa x3, börjat min semster och nu är jag på älskade Hoylandet. Blev såklart förseningar med tåget (4,5 timmar ärmare bestämt) så vi missade tåget från Oslo. Vi fick istället en hotellnatt och heldag i Oslo med pappa så det blev bra tillslut. Nu försöker jag mest att andas och komma ikapp med tankar och känslor. Har tre olika kameror med mig (digital, mobil och engångskamera) så bilder kommer troligtvis. Måendet är iallafall bra, grubblar lagom mycket och har så många idéer och planer. Har dock fortfarande lite svårt att formulera mig pga självkritisk men det tar sig väl. 
 
 
 
 
 
Mitt | |
Upp