keeping it together

Imorse var det ett trött och fult åskmoln som klev på bussen, har gjort för mycket varje dag efter jobbet och sovit för lite. Blir knäpp och arg om jag inte får sova mina timmar.. Första timmen på jobbet kämpade jag med att hålla upp huvudet för att inte dyka ner i tangentbordet. Vaknade till liv efter några koppar choklad/kaffe. SKA SOVA SÅ GÖTT INATT. Mammi säger att jag måste dra i bromsen lite så jag inte går in i väggen haha, "man orkar inte lika mycket som vanligt när man går hemifrån innan sju på morgonen och kommer hem sex på kvällen". Det har hon väl rätt i... Jaja inte långt till helg. Dessutom har jag fått undan sociologiuppgiften nu på kvällen, vilket betyder att jag typ är klar med min kurs. Hur skönt?

Och haha bilderna är från i söndags, inte idag... Har som ni ser färgat mörkare igen och det känns bra än så länge, känns som jag. 
Mitt | |
Upp