hjärtat blir aldrig fullt, en livstid ska få plats där

Sry för dålig kvalle men.. Den 29 april mötte jag upp den här stjärnan som var hemma för helgen!!! Kan inte förstå att det var 4 månader sedan vi sågs. Det var precis som vanligt, lika bra och hjärtligt som om ingen tid hade gått. 
Resten av helgen var drömmig i lilla staden. På lördagen firade vi Valborg med världens bästa tjejer. Och på måndagen sa vi hejdå men nu dröjer det inte länge tills vi ses igen!
 
Den 4 maj åkte jag till Arboga och mötte upp Fia. Vi köpte med oss allt vi var sugna på och satte oss vid vattnet för en 10 av 10 kind of night. 
Hejhej!
 
Den 6 maj tog jag tåget ner till Huskvarna för Silvana Imam skulle spela på Folkets park. 
När hon kom ut på scenen försvann allt annat. Silvana är utan tvekan min bästa artist. Så mkt power
 
Eftersom pappa bor i Huskvarna passade vi på att hänga! På lördagen var vi, tillsammans med Emma och lilla Ester, i Jönköpings stadspark för att klappa på djur och äta glass. 
VÅREN!!! Och det var den helgen i maj.
 
Och så blev det fredag igen. Igårkväll lämnade vi in vår uppsats efter flera veckors slit, så jag vaknade upp lite lättare idag. Nu lyssnar jag igenom Kents nya album (runda två) och planerar dagen. HA DET
 
Mitt | |
Upp