19/2

Efter min sista tenta åkte jag och mamma till Stockholm för att se Kent. Det var min första och sista gång och det kändes precis så. Allt var så genomtänkt och så så bra. En av mina största musikupplevelser helt klart.
Sen var det jul helt plötsligt. Jag var hemma med min familj och ANDADES, fina dagar. På juldagen var mina bästisar samlade hos Susanna. 
Sen hängde jag några dagar med Erik hos hans familj, verkligen en idyll där. Så rogivande och mysigt.
På nyår åkte jag till Stockholm. Erik åt mkt tacos :-) När jag kom hem för terminstart var det såhär fint hemma.
Vi läser juridik just nu vilket är så kul men svårt. Har pausat på helgerna och åkt hem till familjen för att vila, kramas med mammi YES det behöver man, och carpa vintersolen. 
Annat häng hemma.
 
Så, en JÄTTEDÅLIG recap. Men. Alltså. Så får det vara. Tänkte försöka hålla lite liv härinne ändå. 
Igårkväll åkte jag hem efter ett dygn i Arboga med Linnéa och Fia. Vet inte om jag någonsin spenderat en lördagkväll själv sedan jag flyttade till Örebro. Har nog helt ärligt varit lite rädd för det pga ångesten gör sig alltid lite extra påmind. Men det gick bra. Försöker *sakta men säkert* handskas med situationer som jag vet kan trigga ångest för jag tror det är viktigt. Idag har jag tränat, skrivit rättsutredning och nothing else vilket är helt okej. Försöker trivas i mitt eget sällskap bara!!!!! OK be kind to one another, hej
Mitt | |
Upp