b u

Kan hända att de senaste två veckorna har varit stressigaste det här året. Är inte så himla stresstålig efter förra året så när jag har 50 grejer på schemat kollapsar min lille hjärna. MEN VI GÅR MOT BÄTTRE TIDER HÖRRNI. Äntligen mars och vår!
 
Förra veckan hängde jag med Erik hos hans familj. Tanken var att jag skulle bocka av lite plugg men slutade med att samtliga låg sjuka i feber och härligheter. Trots allt värt det!!!!!!!!!!!!!!! 
 
I lördags kom mina brorsor hit och hälsade på. Much needed. Vi åt god mat, spelade spel, åt godis och kollade mello innan de tog sista bussen hem. 
 
I måndags var jag hos mamma för sjukhusbesök osv osv. Blev bjuden på fika efteråt, gullig hon är va

I tisdags var det ju fettisdag och jag hittade glutenfria semlor på Ekershallen so I HAD TO. Kom fram till att det är ok mysigt med ensamfika. 
 
Har nog aldrig varit så mycket själv som det här året? Känner mig stundvis ensam och liten. Fast är samtidigt glad att jag känner mig så trygg här där jag bor. Vet att det är viktigt att kunna vara själv och inse vad man själv vill och vem man är, inte bara i relation till andra utan liksom bara i sig själv. Fattar ni??? Kanske tänker för mycket nu. Jaja sån är man. 
Mitt | |
Upp