april & maj

 
 
I mitten på april var det ju påsk och då åkte jag tillsammans med Oliver till stugan. Min farbror har nämligen fyllt 50 och det skulle firas. Det var kul att träffa gullisarna på bilden som jag träffar sällan. Och som vanligt när farmor är inblandad i något blir det väldigt mycket fokus på att äta gott = må gott. 
 
 
I slutet på april var det ju valborg, långhelg och sånt göttigt så då hängde jag och Erik i Örebro. Äh det här är jättetråkiga bilder för cirka alla utom mig men ah. Herå
 
 
Förra veckan var det så varmt och glatt (please come back!!). Hade picknick med Sally och cyklade för första gången i Örebro. Var livrädd och förtjust:-) 
 
 
Påväg från gymmet förra veckan. Vill ranta om att jag önskar att träning skulle handla om att må bra vilket det typ aldrig har gjort för mig??? Bara om att se bättre ut. Men jag vet inte vad jag ska säga mer än att patriarkala strukturer fortfarande gör sig påminda trots att man snart fyller 23 år och egentligen förstår att man är mer än sin kropp :-) 
 
 
Och i helgen var jag hos Erik, det var fint! PS vi såg även Milk för första gången, se den om ni också har bott under en sten de senaste 9 åren!!!!!!!!!!!
 
I veckan har jag gått bredvid på sommarjobbet och det verkar bra! Annars så ska jag bocka av ett PM, två seminarier, en reflektionsuppgift och en tenta och sen är jag good to go. Och så flyttar jag till min nya lägga om 16 dagar HEJ Å HÅ. 
Mitt | |
Upp