kids and cakes and dogs

07.20 en dag mitt i livet :-D förlåt men 7-16 är inget liv jag vill leva för alltid I can't fkn accept it
 
För ett par helger sen var vi iallafall i Värmland hos Eriks familj. 
 
Vid såna här tillfällen är vintern som bäst.
 
Ser ut som två marshmallows... men gillar den här bilden ändå. 
 
Nä ok bästa med vintern är att komma in i ett varmt hus och dricka rödvin
 
Firade Olivers 22-årsdag. VILLE GRINA när jag satte tänderna (men snälla) i tårtan som Julia hade gjort. 
 
I fredags var jag hos Erica och fick finnaallly redig jävla kvalletid med henne. Och så hundmys på det såklart
 
Sen hängde jag med Sussi, också efterlängtad kvalletid!!!! Fan va mys det är att sova över?
Hade bett att få träffa hennes systerbarn också så vi fikade, dansade och pärlade. My god I love kids hope to be one some day
 
Mitt | |
#1 - - Sussi:

Bästa❤️❤️❤️

Upp