en sommar

 
Så helt plötsligt gjorde jag sista dagen på praktiken och skulle vara ledig i 2,5 veckor. Jag och Erik åkte till Värmland direkt för att insupa sommaren med familjen
 
 
I Västervik i början på juni för ett bröllop, Eriks kusin gifte sig och det var så jäkla fint allting
 
 
I Göteborg hos Linnéa. Finns få saker jag längtar så mycket efter som att bara få ligga på golvet och snacka skit med henne
 
 
Jag fyllde år och hann med både tårta, korv med bröd, indiskt och bubbel, happy day 
 
 
Vi landade en helg i Töreboda för att det var nånstans i mitten av var vi bor och det var ett riktigt smultronställe. 
 
 
Jag sa till Erik att "det här går inte, jag vill till vattnet" och så åkte vi till Värmland igen. Det var typ den varmaste veckan så vi badade flera gånger om dagen och allt var så skönt. På helgen åkte vi till Uppsala och hälsade på släkt <3 
 
 
På AW uppe i Svampen, hos farmor & farfar i Huskvarna och ett sista häng med Susanna och Linnéa innan vi vinkade hejdå till Linnéa som numera befinner sig in the US
 
 
En vecka i Norge på Høylandet. Börjar typ gråta när jag kollar på de här bilderna, det är min bästa plats på jorden. Och jag älskar att vara där men blir samtidigt påmind om skörheten runt omkring, om oldemor som inte längre kommer ihåg mig, om de 90 mil som är mellan mig och morfar och om naturen, som vi inte är tillräckligt rädda om. Mitt i allt detta känner jag mig ändå så mycket som mig själv här.
 
 
Nu är jag hemma, skolan har börjat och det finns en vardag igen, den är annorlunda på något sätt vilket är skönt. Jag försöker att inte stressa ihjäl mig och att inte bara leva ett liv på helgen och hittills tycker jag det går bra. Idag kände jag för första gången att nu är det nog höst och det är helt okej. 
Mitt | |
Upp